dilluns, 15 d’octubre del 2007

Imatges des de la distància

Com suposo que ja heu deduït, el fet que no hagi penjat cap fotografia de la meva nova casa al bloc, és degut a que no tinc càmara digital. Espero que tingueu aquestes paraules presents quan, algun dia, us lleveu amb ganes de fer un regal a algú però no sabeu ni què ni a qui.

Aquest cap de setmana, però, aprofitant que a l'estat espanyol se celebrava la festa de la "Hispanidad" amb la pertinent desfilada militar, m'ha vingut a veure la Laia. Ha estat doncs, amb la seva càmara amb la que hem capturat les imatges que us posem a continuació. I si parlo en plural és per manca d'humilitat, ja que totes les fotos han estat preses per ella.

El centre de Mainz un divendres a la tarda

.
A la fira de Frankfurt
fent pinya
per aixecar un castell
.
Al centre de Frankfurt

contemplant com es ponia el sol
.

I finalment, no puc deixar que us perdeu els vitralls de l'església de St. Stefan, una de les joies de Mainz
.

8 comentaris:

Lukyluke ha dit...

No ho sabia yo que es feian castells tambe al Mainz!!!
Em pensaba que era unicament a CAt.
Petots
Lu

Núria ha dit...

Hola Arnau!

Vaig pensar molt en voslatres durant tot el cap de setmana...veia per la tele tot el que es feia per la fira del llibre i QUINA ENVEJA!!! segur que vau gaudir i divertir-vos de debò!

Quin impressió veure castells a Alemanya, no?veure com la cultura catalana va molt més enllà...que xulo!

Una abraçada

Núria

Anna ha dit...

hola! ja mhe llegit una mica el blog, vaya filosof estas fet! bueno, ja ho sabia una mica.. espero que quan tornis dalemanya jo ja estigui per presentar la tesi, aixi tindre mes quorum per despistar el tribunal... passatho be!!!
que fort, tinc uns amics que van anar a tocar a frankfurt aquests dies de la fira, nubla... petons, anna

joan ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
joan ha dit...

(he suprimit el comentari d'abans perquè hi havia una falta d'ortografia :P)

Fent país a la Fira...

Hi havia en Mendoza? ;)

Penkamuska ha dit...

Ei Joan,

Finalment, jo diria que no hi va anar cap escriptor en castellà. Ni Mendoza, ni Cercas...

No vegis com se'ls hi va posar als mitjans estatals.

Per cert, tu saps si a les fires on la literatura espanyola hi va convidada, hi ha escriptors espanyols que escriuen en català?

Penkamuska ha dit...

Anna,

M'ha agradat molt que em diguessis filòsof. Ja m'explicaràs per què t'ho pensaves una mica.

Ah! i compta amb mi per venir a la teva lectura de tesi, tot i que no penso fer cap show per cridar l'atenció del tribunal ;).

Petons,

Marta P. ha dit...

Hola Arnau!
La veritat, he anat a parar al teu blog gràcies a l'e-mail on expliques les visites dels caps de setmana, i expliques unes coses més xules... les fotos també són molt maques!
Espero que tornis amb energia per xerrar, perquè jo ja tinc ganes de que ho expliquis tot amb pèls i senyals! :)
Un petó, Marta Parra