diumenge, 7 d’octubre del 2007

Quin fred

Mainz es troba a una latitud de poc més de 50º, és a dir uns 9º més al Nord que Barcelona. No us podeu arribar a imaginar, però, com aquests 9 grauets poden canviar el clima. En aquests moments, i a 7 d'octubre, diria que a fora es deu estar a 9ºC, mentre a Catalunya gairebé aneu amb màniga curta. Si això segueix així m'haureu de venir a buscar, ja que m'hauré quedat criogenitzat en qualsevol cantonada.

Aquí un arriba a una dicotomia entre llum i fred. No hi ha volta de full. Si el dia es destapat i lluent, si veus el cel blau i uns raigs de llum t'iluminen la cara, el vespre no tindrà cap pietat amb tu, i amb un atac de gelosia, estirarà cap abaix el mercuri de tots els termòmetres. No podem culpar-lo, ja que si com la nit, estiguéssim condemnats a no veure mai la llum del sol, no tinc cap dubte que faríem el mateix.

Si sacrifiques la llum del dia i prefereixes que una infinita capa de boires i núvols cobreixi el cel, saps que el fred no et sorpendra durant la nit. La seva absència, però, serà també l'absència de tots els estels i constelacions que permeten orientar-te en moments d'ofuscació.

Així potser hem d'estar agraïts de no poder intervenir, i delegar la tria a la natura. Em pregunto que haurà decidit aquesta per demà.

4 comentaris:

♥♫•мєиgυ•♫♥ ha dit...

ola Arnauuu!!!
Sóc la Judit Mengual!!
Ja he rebut el teu E-mail i ma fet multissima ilusió llegir-lu!!
Nosaltres estem super bé. Com ja sabrás, em començat els estudis i estan anant molt bé per part meva :)!!!
Ja m'he registrat akí, es a dir que t'aniré comentant sovint, dacord?
aH!! se m'oblidava.. vols que quan fasi el video del Sopar te l'envii per E-mail? buenu.. també depen del que ocupi..
tastimeeem!!
un petonás!!!


MenGu..*

clàudiaa!!* ha dit...

olaaaa arnauet!!!jeje

sóc la clàudia pérez..^^


m'ha agradat moltíssim rebre el teu e-mail!
bé jo quan pugui aniré renovant el blog dels falcons..perquè la veritat es que si que el tenim abandonat!!


no tinc més temps..

que vagi bé!!

JuLiaa*i*ArIi* ha dit...

arnauuu som la julia i l'ari del centreee, esperu que tenrecordis de nusaltres eee?? jejeje

ya tanirem informan de totes les coses que pasen per aki eee??

demomen numes i an tempestess grrr

pro al centre tanyorem moltisim

testimemmmm

Lukyluke ha dit...

Aqui en Australia por otro lado uno se muere de calor de dia.
Por la noche el vientecito te hacer respirar, y mueve las ojas de los aroboles que nunca sabes si es el o es un possum, una creatura simpatica y muy miedosa
Un abrazo con la cabeza al reves.
Lu